فروش مستقیم در برزیل
بازاریابی شبکه ای و تجارت الکترونیک
فروش مستقیم در برزیل
دو شنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:5 | بازدید : 3129 | نویسنده : کاوه | ( نظرات )

 

فروش مستقیم در برزیل

بر اساس آخرین آمار ارائه شده در سال 2004 ،5/1 میلیون نفر از مردم برزیل در این حرفه مشغول به فعالیت میباشند که بالغ بر 93% آنها توانسته اند از این صنعت درآمدی به صورت کمیسیون و پاداش در ازای فروش محصولات دریافت کنند .در سال 2004 میزان رشد خرده فروشی از طریق این روش 4/27 % بوده است در حالی که میزان رشد خرده فروشی کلی در برزیل 3/9 % بر اساس آمار رسمی ارائه شده میباشد .

بر اساس آمار در سال 2004 شرکت های فعال برزیل 300 عدد میباشند که میزان فروش آنها در این سال 4/10 بیلیون رئال برزیل میباشد .برخی از شرکت های بزرگ خارجی حاضر در برزیل به قرار زیر میباشند :

Herbalife -Mary Kay – Avon – Amway.

و شرکت های داخلی که مشغول به فعالیت هستند نظیر    Natura ، Aretta   Contem میباشند.شرکت های برزیلی بر اساس آخرین آمار ارائه شده در سال 2006 از نظر میزان فروش از تمامی شرکت های بزرگ خارجی پیشی گرفته اند .

 

مشارکت های اقتصادی ، مالیاتی ، اجتماعی :

صنعت فروش مستقیم با سرمایه گذاری بالا در بخش تولید ، ایجاد مراکز پژوهشی و پرداخت مالیات تاثیرات چشم گیری در اقتصاد این کشور داشته است .

بر اساس بررسی های انجام شده در سال 2004 در برزیل تعداد 15000 نفر به عنوان پرسنلی دائمی در بخش های مختلف این صنعت علاوه بر 5/1 میلیون فروشنده مستقیم مشغول به فعالیت میباشند .

در مجموع و تنها در سال 2004 میزان پرداختی به این تعداد 6/3 بیلیون رئال میباشد که مقدار 7/4 میلیون آن به صورت دستمزد کارکنان و 2/3 بیلیون آن به صورت کمیسیون و پاداش به فروشندگان مستقیم پرداخت شده است .این مقدار نشان دهنده تاثیرات مستقیم اقتصادی این حرفه در کشور برزیل میباشد .

در برزیل 84% فروشندگان زنان میباشند که اکثریت آنها متاهل و خانواده ای متشکل از 3 یا بیشتر را دارند .آمار و ارقام این صنعت نشان دهنده تاثیر ویژه این حرفه در ایجاد فرصت های کار آفرینی برای زنان میباشد به طوری که شاید در بستر دیگری به این تعداد فراهم نباشد .

بر اساس آمار سال 2004 از مبلغ 3/643 رئال ، 1/36 بیلیون در آمد های مالیاتی حاصل شده است . این در حالی است که با خرید محصولات و خدمات از شرکت های دیگر برزیلی و پرداخت ها به کارکنان 2/071 بیلیون رئال حاصل شده که نتیجه آن 9/1 درآمد های مالیاتی میباشد .

مشارکت این صنعت در زمینه ایجاد اشتغال، درآمد ، سرمایه گذاری و توسعه و تحقیقات مجموعا باعث افزایش درآمد های مالیاتی دولت شده است .

در مجموع این صنعت باعث افزایش سطح کیفیت زندگی در افراد حاضر در این حرفه شده است . کارآفرینی ، برنامه کاری انعطاف پذیر و توسعه مهارت های تجاری افراد به خصوص در زمینه فروش از تاثیرات مستقیم حضور این صنعت در این کشور میباشد .




موضوعات مرتبط: آمارهای جهانی , ,

|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 85
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 31
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 34
:: بازدید ماه : 585
:: بازدید سال : 1819
:: بازدید کلی : 27567